Monday, February 14, 2011

Overnight @ Kelawar malam

Pada jumaat mlm sabtu yg lalu..kami berenam overnight di skitar Sunway Piramid , Icity, Uptown Shah Alam dan skitar Kuala Lumpur..Pada mulanya niat kami utk bermain bowling,mnonton wayang dan berkaraoke bagi mlepaskan tension2 blajar..tp yg mnjadi cuma 1 je plan kami..bermain boling..hehe..kami berenam aku,yeop,weji,nuar,ash dan fudin mnaiki kereta yg disewa oleh ash dan nuar..6 org 1 kereta?wow, nmpak sgt kami ni kurus2 blaka..haha..Dibawah ni antara gambar2 yg berjaya ditangkap oleh photografer2 yg tak bertauliah kami..hehe..apapun ENJOY !!Korang memang terbaik lah ! nanti plan lg ek kawan2 ??hehe















Bercakap mngenai Icity Shah Alam ni..tertanya2 jgak dlm hati aku sblum mnjejakkan kaki ke sini..best sgt ke tmpatnye?mnarik ke?smpai rmai org dtg dan bubuh gambar2 diorang kt icity ke dlm fb..tp bila aku dh smpai,aku rasa biasa2 je..xde mnarik sgt pun coz kbnyakan lmpunye bercorak sama je..apapun tmpat ni tetap mnarik utk dikunjungi..bukan snang tgk tmpat bnyak lmpu yg bewarna warni dan bercorak kan?hehe..Adios !

3 comments:

  1. besa la bro..dok KL..perabis duit ja..haha

    ReplyDelete
  2. best ke kokak bola bowling tu??lapor sangat ke ape??hahahhaa

    ReplyDelete